Siste innspurt

Hei dere! Det er faktisk bare en dag igjen til høstferien, ahh som jeg gleder meg! I dag ble jeg endelig ferdig med logoprosjektet og alt utenom rapporten er levert inn. Den skal leverest i morgen, men det er ikke såå stort som alt det andre jeg har balt på med de siste ukene. Jeg har tørket tårer av sinnet, blitt kjent med de kjekke 1. klassingene, laget logo, profilguide, cd-cover, plakater og konsertopplegg. Jeg har tatt fine bilder av noen kjekke gutter og vært på topplisten på blogg.no.

Nå sitter jeg i sofaen hjemme og har akkorat våknet fra en uventet powernap. Plutselig ble jeg så utrolig trøtt, haha! Eirik sendte meg melding rett før jeg sovnet, så jeg spurte om han kunne ringe meg når han var gått av bussen. Så da våknet jeg. Gikk og hentet meg en smørbukk sjokolade og sørlands chips, så nå sitter jeg her. Tenker over at jeg egentlig på bli sunnere og snart komme meg i form. Meen, det kan vente til etter ferien.

Jeg har faktisk aldri vært forsiktig meg hva jeg spiser, for jeg har så høy forbrenning at det ikke legger seg noen steder. Og jeg tenker ikke på at jeg må begynne å trene og spise sunnere fordi jeg synes jeg selv er tykk, for det er jeg ikke. Ikke i mine øyne hvert fall. Men jeg vil ha mer enn 3 i gym dette året. Og da har både mat og trening noe med dette å gjøre.

2 kommentarer
    1. SÅ deilig å nesten være ferdig med det du må være ferdig med før ferien! Håper du får en fantastisk feire. Hadde vært gøy om du laget et innlegg om høstfavoritter eller noe lignende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg