UKEN SOM GIKK

Ukens høydepunkt: hm, Bowlingen med korpset. Selv om bowling lykken ikke var til stede var det veldig koselig, og ikke minst morsomt! Også kom Eirik og var med, og da ble det enda koseligere, og jeg slo han med 1 poeng den siste runden. Heldig grisen vant den første..

Ukens motivasjon: Å bli ferdig med logoen, uten tvil! Jeg var så lei av dett prosjektet at jeg faktisk har måtte tørket tårer av sinne, haha!

Ukens sang: Bandet til Eirik sin sang, Pete?s bad trip. Siden jeg har laget logo til bandet deres denne uken har denne sangen blitt ekstra mye spilt. HER finner du sangen<3

Ukens kjiping: Logo prosjektet. Selv om det har vært super moro, så har det samtidig vært noe av det verste jeg har jobbet med. Jeg har vært innom så mye av fonter(skrifter) og former, men ingenting funket liksom. Så jeg var veldig nær med å bare gi opp hele greia. Men, jeg klarte det, og nå er jeg faktisk fornøyd!

Ukens beste bilde:

Ukens tanke: Hva vil jeg egentlig bli? Haha, jeg fikk spørsmål om dette av bussdamen som kjørte bussen jeg skulle ta hjem på Onsdag. Og jeg visste jeg hva jeg skulle svare, men så ble jeg plutselig litt usikker når jeg faktisk tenkte over det. Jeg vet jeg vil jobbe innen media, men ikke helt hva enda. Og om jeg skal studere videre etter videregående, for et år siden ville jeg ikke studere etter videregående i det heletatt, og jeg var så skolelei som det gikk ant og bli. Men nå har jeg faktisk bestemt meg for å fortsette å studere. Etter mine tre år på videregående.

På denne dagen i fjor: Nå måtte jeg faktisk bla ned i instagram feeden min for å finne ut hva jeg gjorde og på de bildene det sto 52uker siden var jeg i konfirmasjon til søskenbarnet mitt og på skolen og skrev i skriveboken min. Så for to år siden spiste jeg både kake, god mat og jobbet med skolearbeid.

12 kommentarer

Siste innlegg