Et av livets mange mirakler

Ahh, lykken strømmer gjennom kroppen min, og jeg klarer ikke slutte å smile. Noe av det søteste jeg har sett og jeg kan kalle de mine. Bitte små, rosa og svarte ligger gjemt i hvit pels i et hjørne i høyet. Jeg har blitt bestemor, til 5 super nydelige kaninunger. To svarte og tre rosa med svarte prikker. Jeg har ventet på dem siden 10. Juli og vi satte vår to eldste kaniner sammen, og nå, 2 måneder og 8 dager etter på får vi se at de har lykkes med det de skulle gjøre. Vi var begynt å tenke hele gjengen om hvordan han klarte å være sammen med henne i en måned uten at hun ble gravid, men så satte vi dem sammen for en måned siden, og da klarte han det jammen meg! Dette gjorde dagen min suuper bra! Jeg skal leve på dette de neste dagene, slik at humøret mitt ikke blir dårlig.

8 kommentarer

Siste innlegg