UKEN SOM GIKK

Ukens høydepunkt: 1 års dagen til meg og Eirik. Det var super koselig, vi gikk ut å spiste på Mandag etter skolen og spiste Thai-mat. Og min første kjøretime på Fredag, som har gjort alt bra, haha! Jeg syntes det var super skummelt å kjøre før jeg, og jeg ville faktisk ikke kjøre, men nå kan jeg ikke vente med å få tatt billappen.

Ukens motivasjon: Bilkjøring, jeg har lært meg å gire, hvordan jeg bruker cluthen og hvordan jeg faktisk kjører på veien, selv om den gule stripen i midten av veien ikke har noe nytte når jeg skal kjøre i en sving, heldigvis klarer jeg å rette meg inn før jeg krasjer. Nå gleder jeg meg til å komme videre med kjøringen.

Ukens beste bilde:

Ukens film: Bølgen og Brødre. Det er faktisk to. Jeg skrev et innlegg tidligere om hva jeg syntes om bølgen, men brødre har jeg ikke skrevet om enda. Men den dokumentarfilmen var supergod! Man blir liksom kjent med en hel familie på en helt annen måte en den man pleier å bli kjent med folk på.

Ukens sang: Justin Bieber – What Do You Mean?

Ukens kjiping: Det fine sommerværet er borte.. Menmen, det er ikke noe å gjøre med det! Nå er det bare å vente på sommeren igjen.

Ukens tanke: Hvilket parti skulle jeg stemme på i skolevalget? Jeg var egentlig veldig sikker fra før av, men etter at flyktningkrisen har tatt seg sånn opp har jeg bestemt meg for at jeg måtte sjekke litt opp hva de forskjellige partiene mente om å ta inn flykninger, men jeg fant ut at partiet jeg holder med ville ha inn flere, så da fikk de min stemme.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg