RÅNEBABE

Wæææh! Jeg kan gire, endelig! Jeg har vært helt demotivert og har så å si ikke hatt noe lyst til å kjøre det siste året. Men her om dagen når mamma bestilte kjøretime til meg fant jeg plutselig ut, at nå må jeg lære meg å kjøre. Så i dag tok jeg og mamma å turan ut og kjørte litt. Jeg kom meg helt opp i 2. Gir, og fjerde gir ved et uhell. Frem og tilbake på en liten vei med bare en bil til under hele turen, heldigvis! Jeg skal muligens ta meg en liten kjøre tur i morgen også, og håper clutchen også faller på plass.

5 kommentarer
    1. Hahah! Syns det der var noe herk i starten, både giring å clutch. Av en eller annen grunn trodde jeg at man måtte gire før man skulle gasse på, Hahah å all feilgring.. hadde en tendens til å trø inn clutchen sammen med bremsen hver gang jeg skulle bremse … x)
      tipset som reddet meg var:om man bare drar stangen ut av av gir. Så vil den automatisk havne i 3giret om den skyves opp, og fjerde om den skyves ned. Enkel huskeregel når di neste girene kommer 🙂
      Masse lykke til på veien mot lappen, kjør forsiktig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg