Min mening om Bølgen

Heihei!

Den var bedre enn Kon-Tiki, og det sier alt! Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett Kon-tiki og det var min favoritt Norske-film, frem til i går. Jeg og Eirik tok oss turen på kino, noe vi har planlagt å gjøre flere ganger hele dette året. Men vi har aldri komt så langt, haha! Men i går gjorde vi det, og heldigvis for det. For denne var faktisk veldig god! Jeg er egentlig ikke sånn veldig glad i action, men den var ikke så action-aktig at det ble for mye. Så denne vil jeg absolutt anbefale dere!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg