18 Fun facts

På byen er jeg… Bare for å shoppe, jeg går aldri på byen etter butikkene har stengt med mindre jeg skal ut å spise med Eirik, familien eller venninner, men det skjer som regel før 2000.

 

Akkurat nå er jeg… Med Eirik, han gjør lekser sog jeg skriver samtidig som jeg tar bilder av bilder fra mamma og mormor sine gamle fotoalbum.

 

Hjemme alene er jeg… Som regel i nærheten av kjøkkenet slik at om det plutselig skulle kommet ubudne gjester vet jeg at jeg ikke er langt i fra muligens nyttige ting, haha!

På jobb er jeg… ?Nå komme vaskedamene? Jeg vasker i barnehage. Jeg er veldig nøyen med at jobben jeg gjør skal bli gjort ordentlig.

 

I matbutikken er jeg… Den som ikke vet hva jeg vil ha før etter jeg har vært i butikken. Jeg lukter noe godt så kjøper jeg det, men finner somregel alltid ut etter jeg har gått ut fra butikken at jeg skulle ønske jeg kjøpte meg noe annet enn det jeg gjorde.

 

På Facebook er jeg… Bare for å se hva andre holder på med og for å dele blogginnleggene mine.

 

På McDonalds er jeg… Hun som alltid bestiller det samme. To chisburgere, en liten pomefritt og om jeg orker etter på en mcflurry med Oboy.

 

På vorspiel er jeg… Too cool to be. Jeg er bare 17 år og er derfor forliten til å drikke alkohol, og jeg har valgt og tenke at reglene er der for en grunn. Derfor holder jeg meg borte 🙂


 

På flyet er jeg… Hun som nesten knekker fingrene av sidekammeraten. Jeg liker ikke å fly, men flyr a like vell. Flyskrekken min blir bare mindre og mindre, og jeg tørr til og med å fly på egenhånd.

 

I diskusjoner er jeg… Hun som ikke vil tape! Jeg gir meg ikke en gang etter jeg har innsett at jeg hadde feil. Jeg skal vinne uansett.

 

På toget er jeg… Somregel ikke å se. Etter som vi ikke har tog her. Men når jeg tar tog vil jeg helst ha vindusplassen og sitter klar til å knipse et bilde om det plutselig skulle kommet noe kult å knipse bilde av.


 

På shopping er jeg… Å ser etter salg i vinduene. Står det salg er det nesten garantert at jeg går inn.

 

På bilturer er jeg… Hun som spyr. Jeg blir så fort bilsyk.. Og om jeg ikke spyr er jeg somregel full av energi som må ut eller så later jeg som om jeg er i en musikkvideo å ser ut vinduet.

 

I telefonen er jeg… Hver dag. Jeg ringer Eirik nesten hver gang jeg har muligheten og synes det er super koselig å snakke!

 

På melding er jeg… Hun som overdriver med Emojis, haha!

 

På ferie er jeg… Hun som nyter den max! Jeg har kameraet med over alt og knipser bilder av alt jeg ser som er kult

På date er jeg… Sulten. Jeg er alltid sulten når jeg skal ut å spise og bestiller ofte mer enn nødvendig. ?Ehh, unnskyld! Kan jeg få noe til å bære det hjem i??

 

På skolen er jeg… Hun som alltid har noe godt i sekken uten å vise det til noen. Jeg kan legge en sjokolade plate i sekken og spise av den i skjul slik at jeg får hele for meg selv. Men om noen spør om å få, deler jeg.

6 kommentarer

Siste innlegg