Gratis mat er god mat

Heihei! Etter en uke med dårlig blogging er jeg faktisk tilbake. Selv om jeg på Fredag bestemte meg for å begynne ordentlig påen igjen. Jeg hadde ikke internett på Macen hele helgen fordi jeg var på bokprosjekt samling og på hytten vi sov på var det ikke internett. Og når jeg kom til Krostiansand på Søndagen var det internette jeg hadde der så dårlig at det ikke gikk ant og laste opp bilder fordi det gikk så sakte. Så jeg fakt ut at jeg heler ventet til internettet ikke var så dårlig lenger. Og nå er det tilbake 🙂 
Jeg har spist gratismat de 4 siste dagene, og all gratis mat er god mat. Jeg får jo all den maten jeg trenger hjemme og det er faktisk den beste. Men den maten blir betalt av “våre” penger så i mine øyne er den ikke gratis, men når “vi” slipper å betale for den, er den gratis, for meg hertfall. Så jeg har spist, frokost, middag, kvelds og en hel haug pizza uten å betale en krone.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg