Bursdagsgutten

I dag blir min fine lillebror 9 år! Det er hele 9 år siden jeg gikk i 3. klasse og mormor kom kjørende ned til skolen for å gi meg besked om at jeg ikke hadde fått en lillesøster, men lillebror. Akkorat som jeg visste! Det er 9 år siden jeg bestemte meg for å dokumentere livet mitt gjennom video, og filmet første gang jeg var med og skiftet bleie på han, og han tisset opp i luften, haha! Han blir fremdeles flau når han hører det. Jeg tok turen ned til BR leker på skolen i dag for å kjøpe gave til Arne Martin fra meg og Eirik. Samtid som vi samlet inn brosjyrer til reklamefilmen vi skal lage, jeg fant en eske med lego og noe disney figurer som jeg tenkte han ville like, og legoen falt hvert fall i smak! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg