Kveldstur

God morgen fininger! Her om dagen tok jeg og Kjersti Sofie en litten snartur ut for å ta litt bilder. Og for et fint vær det var. Solen var på vei ned, og jeg hadde med meg kamerae. Det var ikke for varmt og ikke for kaldt, alt var bare helt skjønt! Naboen hadde laget traktor egg/ rundballer også innså jeg at sommerferien virkelig er over. Det tar alltid litt tid for meg før jeg innser at ting har startet eller sluttet, for jeg får verken sommerføleses, eller julefølese, eller noen andre sånn koslige følelser. Jeg blir forelsket da eller er, og heldigvis for det! Jeg elsker slike kvelder som dette, hvor jeg bare kan nyte alt. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg