Brown leather purse

God kveld dere!

Skoledag 2 etter ferien er vell overstått og jeg har sett ikke mindre enn 3 filmer på kino i dag. Den første var på spansk eller noe, den andre var på fransk og den siste var på norsk, og heter pøbler. Jeg må si den dokumentaren traff, selv om det ikke var helt min type film, ikke noe jeg hadde skrudd på hjemme. Men den bør ses. Og været, jeg må bare nevne det. Plutselig kom sommervarmen, endelig! Jeg kjente det var varmt å gå til jobb i dag, og enda varmere inne når jeg støvsugde matter ute i gangen. Jeg møtte også Eirik i dag, en snartur etter kinoen, og idag igjen stoppet vi og tok litt bilder på parkeringplassen, hihi 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg