Good bye summer break

Wææ! Tenk at det allerede er siste dag av sommerferien.. Den har bare flydd forbi, og i morgen er vi tilbake på skolebenken en god del av oss. Noen har allerede startet, og noen starter ikke før neste uke og uken etter der igjen, lucky one. Jeg er så klar som jeg kan bli til i morgen, selv om jeg egentlig skulle ønsket at jeg hadde mye mer tid på å forberede meg. Jeg vet hva jeg går til, men likevel føler jeg at jeg har null peiling. Det er et nytt skole år og det er høyere forventinger, men jeg har bestemt meg for å virkelig satse på skolen dette året. Det skal bli godt å komme litt tilbake til vanlige rutiner igjen, og vite litt mer hva som skjer de forskjellige dagene. Også blir der forhåpentligvis litt mer morsomt å lese på bloggen. Jeg starter skoledagen klokken 10 i morgen, og skal ha media resten av dagen, vi skal lage reklame film de tre neste ukene, noe jeg tror kan bli veldig morsomt. Også starter vi med ungdomsbedrifter, endelig! Jeg gledet meg til det hele 1. Klasse, og nå skjer det!

Har du noe du gleder deg til med skolestart? 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg