Breakfasts like this

Heiheii!

Jeg har vært så flink å våknet tidlig hver dag nå den siste uken. På grunn av jobb har jeg vært nøtt til å stå opp tidlig, men nå i helgen har jeg faktisk klart og holde på døgnrytmen, slik at skolestarten ikke blir så hard. Jeg har vært ute av sengen før 9 hver morgen og alarmen har ringt klokken 8. Selv om jeg må stå opp to hele timer før dette når skolen starter igjen, tror jeg det skal gå fint. Jeg har skrevet opp en liste med hvordan jeg skal gjøre ting om morgningen for å få ting gjort fortere, som jeg eventuelt kan dele med dere. Det er slike tips som jeg brukte i hele fjor, for da sov jeg alt for lenge og hadde bare mellom 20 og 10 minutter på å gjøre meg klar på morgenen før jeg måtte kjeppe meg ned til bussen. Men i år skal jeg skjerpe meg og ha 50 minutter på å gjøre meg klar hver dag! Slik at jeg slipper dårlige matpakker og i sisteliten sminke.

I går satt jeg faktisk å spiste frokost i flere timer. Jeg er en ordentlig frokost person, og hvis jeg har tid (slik som i går) sitter jeg leenge med maten. Jeg har et lavt jern-lager som jeg ikke helt husker hva betyr. Og lave blod plater i blodet mitt, som gjør at jeg plutselig kan begynne å blø i nesa, og får mye fortere blåmerker enn andre, og om jeg begynner å blø, så tar det lenger tid før det stopper og blø. Men det var ikke dette jeg skulle skrive om, dette er bare forklaringen på hvorfor jeg hadde på skiven det jeg hadde på skiven, haha! Jeg har faktisk alltid likt makrell i tomat, men ikke så godt at jeg kan spise det alltid. Når jeg var liten latet jeg som om jeg ikke likte det på skolen, for ingen andre likte det. Men hvert fall så er det mye jern i det, så nå skal jeg fylle korpen min med to skiver med makrell i tomat. Det har i tillegg mye omega3. Healthy body here I come!

Under ser du bilder fra gårsdagens frokost. Jeg hadde avlange rundstykker med en smørr, makrell i tomat og majonest. Også delte jeg opp et eple, hadde i syltetøy fra Tveit gaard med smaken Bringebær og Lime, utrolig godt faktisk! Og vaniljeyougurt♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg