Skriveklar til skolestart


God mogren!

Sommerferien er faktisk over. Og det eneste som er igjen av den er to engle fri dager, som vil være fri neste uke også, og uken etter det, og etter det. Det er bare en helg igjen av ferien også er det tilbake på skolebenken. Mamma har kjøpt skrivebøker til meg, og når putle humøret mitt kom på i går satte jeg meg ned med noen tysjen og skrev navnet mitt, 2MK, 2015/2016. Og jeg skal ikke si det gikk fort, haha! Men jeg kjente at det på en måte var litt godt å pytle litt. Jeg har alltid vært en putleperson, men det er ikke alltid jeg har tid til å sette meg ned og faktisk bare bale på. Men i går tok jeg meg tid. Så nå er skrivebøkene mine klar til skolestart. 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg