New in

Hei fininger!

I dag var jeg tidlig ferdig med bærplukkingen, og fikk plutselig så god tid til å gjør alt annet. Klokken 1130 kom mamma og hentet oss og vi var plutselig hjemme, tre og en halv timer før vi pleier å være der, og klokken 14 var bildene til dagens blogg innlegg ferdig tatt. Det var litt merkelig å se på klokken når den var hall tre og innse at vi faktisk allerede var hjemme, jeg slapp liksom og tenke ?om bare 30 minutter er jeg ferdig.? For all del, det er ikke noe galt å plukke bærene, men all jobb blir slitsom etter en 7 timer lang dag. Nå har Eirik gått på bussen for å øve med noen folk fra klassen hans som han skal spille med første skoledag, på noe show. Jeg sitter igjen her og skal om en liten stund sykle ut til sentrum får å gå på møte og snakka om noe jeg ikke skal dele med dere enda;-)

Men jeg kan si så mye som det at for meg er dette super spennende! Jeg skal spørre Eirik om ikke vi han ha en ?Netflix and spa night? når han kommer tilbake, for jeg fant noen ansiktsmasker som jeg faktisk kjøpte i London i Mars, som jeg har tenkt til å får brukt opp. Jeg kjenner jeg trenger en avslapnings kveld hvor jeg kan få pleie meg selv litt. Jeg var på shopping sammen med Eirik sist Tirsdag, det var salg som det holdt. Jeg handler bare på salg, om det ikke er noe jeg har veldig lyst på. Så jeg fikk shoppet mitt, og var godt fornøyd når jeg kom hjem og hang opp det jeg hadde kjøpt.


Settet er fra BikBok.


Buksen er fra HM og generen er fra BikBok.

9 kommentarer

Siste innlegg