Høyt og Lavt

Heiheihei!

Nå er jeg tilbake etter en lang og koselig dag i klatreparken i Nedstrand. Jeg har faktisk en helt saiko høydeskrekk, egentlig. Men jeg kan til tider bare skru den av å bestemme meg for at det går fint også bare hopper jeg, på en måte. Jeg var i klatreparken i fjor også, og da fikk jeg virkelig pushet grenser. Så i dag holdt jeg meg til det jeg selv visste jeg klarte. Jeg koste meg faktisk så mye i dag, at jeg har valgt og fordele bildene på to innlegg. Så dette er på en måte en Del 1. Så vi startet dagen rett før 8, kledde oss og spiste frokost. Vi kjørte i samme bil til klatreparken kom frem, hentet armbånd, fulgte med på forhånds informasjonen også gikk vi og begynte og klatre selv. Jeg kjente det skikkelig godt i magen når jeg klatret opp den første stigen og innså at all den kulheten jeg hadde bygget opp ovenfor høyder, bare forsvant. Pulsen steg og jeg pustet tyngre, men etter en liten stund der oppe gikk det faktisk litt bedre. Vi tok 2 løyper før vi spiste mat, og da grillet vi faktisk, spiste ordentlig grill-pølse. Og litt sjokolade, gullvafler, chips, druer og eple. Etter at vi hadde spist hoppet vi opp og løp for å klatre igjen. Og kameraet knipset konstant.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg