Min kjærlighet for Photo Booth

Heiiiioo!

Jeg har tidligere vist dere litt av min kjærlighet for photo booth. Grunnen til at jeg elsker dette så mye, det vet jeg ikke, men slik er det bare, hi-hi. Etter og ha suttet super lenge forran macen og bare tatt bilder, sletter jeg faktisk mappen som heter Photo Booth, litt trist, men slik er livet med lite plass på macen. Haha, jeg skrudde faktisk macen av for første gang på flere måneder i starten av sommeren og jeg gikk plutselig fra og ha “start disken er nesten full” til og ha 28GB ledig. Ahh! Men jeg har enda ikke lært, for jeg skrur ikke av macen med mindre den er tom for strøm. Hvorfor vet jeg ikke, men det har bare blitt slik. Men jeg vet jeg må bli flinkere på det. Her er mine kjære Photo Booth bilder som ble sist tatt. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg