All gray

Heihei!

I dag har jeg hatt min første dag tilbake i bringebær-bakkene, sammen med Eirik. Vi hadde alarmen på 0730, men det var slettes ikke lett å komme seg ut av sengen. Og jeg skal gjøre det samme i morgen, bare uten Eirik, for han skal sove hjemme hos seg selv i kveld og ta en buss inn i morgen tidlig, hvordan jeg skal klare å komme meg ut av sengen da, det vet jeg ikke enda. Men det skal nok gå! Jeg kjenner litt på den at det skal bli tungt å måtte våknet klokken 06 hver morgen for å komme seg til bussen og på skolen. Men den klokken 06, vil nok som i fjor bli byttet ut med en alarm som ringer, 0610 og 0622 og 0630, yeah.. Jeg ender nok opp med å måtte droppe sminken og løpe til bussen i år også, haha!


Bildene er tatt ute nå, og som du ser er det mørkt ute, så isoen er på sitt høyeste, og kvalitet er til å ta og føle på. Er det ikke det de sier?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg