Blåbær tur

God morgen fininger!

I går fikk jeg ikke mindre enn to viktige telefoner. Den ene var fra sjefen på sommerjobben som ringte for å si at det ikke var så mye bær som var klar til å bli plukket, men det var noen på det ene feltet. Så jeg og Eirik kunne få komme å plukke der oppe i dag. Jeg sa ja med en gang jeg, for dette har jeg ventet så lenge på. Jeg kjente jeg fikk et lite lykkerus, jeg elsker og tjene penger, og har vært litt redd for at jeg ikke skulle fått gjort det denne sommeren, selv om jeg faktisk har det. Jeg ringte Eirik og spurte om det passet for han, og det gjorde det, heldigvis! Så når han var satt seg på bussen på inn hit, fant jeg frem glass og begynte å gå mot han. Nå skulle vi plukke blåbær! Når vi hadde gått på hverandre gikk vi i barnehagen for å se om vi fant noe. Men bildene sier sitt. Vi fant nesten ingen.. Det var ikke en gang nok til å fylle bunnen, trist. Nå sitter vi å spiser frokost(0830) og skal snart finne frem lunsj til plukkingen, for tro det eller ei, det er faktisk en litt slitsom jobb.

Den andre telefonen jeg fikk var fra min andre sjef, med en beskjed som ikke er ferdig enda. Vi skal i møte med en mann på Mandag eller Tirsdag for å snakke mer om dette, men jeg kan si så mye som at det vil bli super moro, hvert fall for meg!:-)

// Forhånds blogget

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg