Klar for løpetur

Heihei!

Nå sitter jeg egentlig på bussen på vei hjem, men når dere leser dette sitter jeg hjemme i sofan forran TV’n og spiser jordbær med vaniljesaus og sukker. I dag har jeg vært sammen med Eirik og Charlotte. Først tok jeg og Eirik bussen til Charlotte, så gikk vi til XXL, Eirik skulle se på joggesko, jeg skulle se på flippflopper og Charlotte skulle bytte en t-skjorte. Eirik fant ingen sko han ville ha og jeg fant ingen flippflopper i det heletatt, jeg gav på en måte opp litt fort, men jeg innså at det ikke hastet og at jeg fint kunne spare de pengen. Men når Charlotte gikk for å prøve t-skjorten hun hadde funnet, og Eirik gikk for å møte en kompis på 4 sound så jeg et stativ hvor det sto SALG, med store bokstaver. Og der henger den, drømme sportsbhen, det hang sikkert 5 stykker der, men alle var i xs. Om jeg bare hadde hatt bitte små pupper, haha!

Men jeg fant meg noe aent fint, en blå treningsskjorts frå Nike og en blå/oransje/rød treningsjakke fra Reedbok, og begge deler var på skikkelig mega salg! Jeg kjente lykken strømme gjennom kroppen, haha! Så nå skal jeg begynne å trene etter å ha gått hele sommeren og sagt at “i morgen, da skal jeg jogge!” Men har det blitt noe av? Nei.. Jeg har bare utsatt det og utsatt det, nettopp fordi jeg kan. Det er bare jeg som styrer det, men nå skal jeg virkelig gjøre det. Nå skriver jeg det til og med på bloggen. Med mine nye treningsklær (som dere får se i morgen) og min nye treningsmotivasjon skal jeg ta på meg mine rosa joggesko og jogge hvertfall til jeg ikke orker mere, og litt til. Wish me luck! 


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg