Black and White Squares

Hallo kjære dere!

I dag har jeg tatt turen ned på jobb igjen etter flere uker ferie. Siste rest av barnehagen måtte vaskes, siden når vi var der sist holdt de på å pusse opp bleierommet. Og det var fult av et gammelt stellebord. Så nå var det borte og vi var klare til å vaske, støvsuge og tørke. Så nå er vi ferdige med helårs vasken og i morgen starter vi på nytt igjen med og vaske etter barnehagen, for nå er ferien over. Nå er Eirik her og har snart tenkt oss ut en tur, med litt kjeks og godteri også skal vi på en ordentlig piknik. I går skulle vi egentlig starte og plukke bringebær og jeg kjente meg super klar for å starte med det, men siden sommeren har vært så dårlig blir ikke det noe av. Men jeg har fått solgt scooteren, så penger har jeg uansett, he-he 🙂

Genser: BikBok   //   Bokse: Cubus   //   Solbriler: Ebay

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg