Have to love them

Fikk du litt lyst til å løpe bort til kjøleskapet for å se om du har bær nå? Og om ikke det er der, så vil du faktisk vurdere å løpe på butikken for å kjøpe deg noen. Jeg kjenner jordbær suget i magen i det jeg skriver dette. Jeg er ikke noe glad i de store blåbærene man kjøper i butikken, de som er hvite inni, de gir jeg lett bort til Eirik, haha! Bringebær spiste jeg så mye av i fjor at jeg egentlig burde vært lei av det, men jeg elsker de enda, og skal tilbake og plukke enda mere etter at jeg er kommet hjem fra Finland. Lenge leve sommerjobb<3

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg