Fruktskålen som imponerer på grillfesten

Jeg har sett bilder av denne type fruktskål over alt den siste tiden, på blogger, we heart it og instagram. Så nå bestemte jeg meg rett og slett for å prøve det selv. Jeg kjøpte en halv vannmelon og skrapte ut av så godt som alt det røde i vannmelonen. Jeg skrapte slik at bunnen ble helt hvit og tørket ut all saften som fremdeles lå igjen etter at jeg hadde tømt ut saften. Så begynte jeg å skjære opp frukt og bær å la det oppi, litt lag vis, så keg delte liksom halve kivien å la oppi, så tok jeg litt banan, nen jordbær, bringebær og blåbære, også tok jeg kiwi igjen. Jeg kan si den slik, at denne ble tom før iskaken når deserten ble satt på bordet, og denne er sunn dere!


Av det jeg skrapte utav vannmelonen prøvde jeg å lage smoothie. Jeg tok vannmelon, bær og vaniljeyougurt i blenderen og mikset det sammen, men det ble ikke så godt, haha.


Det jeg hadde i fruktsalaten min var:

♥Kiwi ♥Bringebær ♥Blåbær ♥Banan ♥Jordbær ♥Annanas


Også serverte jeg det med vaniljesaus og fløte, nam! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg