Girl pose

Heisann! Natt til i går sov Ida over her hos meg, når vi våknet lå vi en liten halvtime i sengen og snakket og gjorde oss klar til å gripe dagen. Jeg trenger faktisk minst en halvtime i sengen om morningen for å komme meg i gang. Det er så mørkt på rommet mitt at jeg ikke innser at klokken faktisk er mye før jeg åpner parsiennen på rommet mitt. Nå den var dratt opp i dag gikk vi opp å spiste frokost, og koste oss meg hvitost og brunost, knekkebrød og skiver. Så gikk vi ned og satte opp kameraet å koste oss med å ta noen selfies og koste oss en hel haug før Ida ble hentet. Jeg kjenner der skal bli godt å være med denne kjekke jenta igjen, så jeg håper bare det ikke blir så alt forlenge til nestegang!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg