Snar vissit

Hei dere! I går kom jeg hjem fra en super koselig camping tur med familien. Det har vært festival der inne, så natten var fult med litt brisene ungdommer som løp rundt å ropte og danset, haha! Jeg tok meg en dag fri i går, nettet var så tregt når jeg skulle brukke blogg, så jeg fikk ikke lastet noen ting. Og når jeg kom hjem satte jeg meg ut og skrapte ut av en vannmelon og fylte den opp med frukt og bær. Dette spiste vi som dessert etter at vi hadde spist taco. Vi fikk besøk fra Østlandet, og det er ikke ofte vi ser dem, så da er det ekstra koselig når de kommer. Farmor å bestefar var her, og Eirik. I morgen skal jeg dele bildene av vannmelon frukt skålen min, både her på bloggen og på Sveiobladet. Det er så greit at når jeg får brukt det jeg deler på bloggen til noe annet også. Ida sov her i natt, vi lå å snakka og koste oss til vi sovna, he-he. Nå skal jeg tur?an til Eirik for en snar vissit.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg