Kongeparken

Heisann! I går var jeg i kongeparken sammen med flokken. Hvor jeg fikk møte Gråtas, kjøre karuseller og spise en hel haug god mat. Jeg har alltid likt meg i kongeparken, men kjenner litt på den at jeg er 17 nå, de skumleste karusellene er ikke skumle lenger. Selv om jeg skriker, haha!! Kongeparken vil alltid være et av mine favoritt sommer-steder, og når jeg selv får barn skal de få reise til kongeparken, selv om det er maange år til.


Sterke folk, som ikke klarte å dra sverdet ut av stenen..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg