Fishing

Heisann! I går dro jeg å fisket sammen med Eirik som planlagt, men det ble ikke bare oss. Mamma, Kjersti Sofie og Arne Martin ble også med, og vi fisket på brygga til en venninne av Kjersti Sofie, så hennes mor og far var der også. Jeg trodde egentlig ikke jeg var så glad i å fiske som det jeg ente opp med å bli. Etter å ha fått den første fisken min, kjente jeg adrenalinet koke og jeg kunne ikke vente til jeg skulle få enda flere. I 2 og en halv time sto vi å fiska, og til sammen fikk vi 13 makrell og Arne Martin fiska ?farge? fisk litt lenger inne, og han fikk 4. Disse slapp vi ut igjen etter at vi var ferdige å fiske, så de fikk leve enda litt lenger. Men makrellen den grilla vi og det vi ikke grilla tok vi med oss hjem.

Om ikke så alt forlenge håper jeg vi får tatt turen ut å fisket igjen, for dette var moro! Jeg og Eirik snakket om det etterpå, at om folk som gamer får prøvd fisking og faktisk får fisk, så vil de nok legge bort spillkonsollen og dataen, og heller finne frem en fiskestang. Hvert fall en gang i blant.


FEIL GENSER!!

1 kommentar
    1. Så fine bilder, Ingrid 🙂 Selv har jeg ikke fisket på maaaange år. Jeg husker hvor kjedelig jeg synes det var å stå i flere timer i håp om å få èn fisk, men for en glede det var når den endelig beit på kroken!
      Ha en strålende tirsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg