Cola i regnet

God morgen! Jeg kjente jeg fikk et lite lykkerus i dag når jeg våknet å innså at det IKKE regnet i dagI går tok jeg og Eirik turen ut i det dårlige været. Vi tok med oss cola, chips og vaniljeboller, å gikk ned og satte oss på en benk under taket på skolen nedfor her jeg bor. Det var sikkelig godt å komme seg ut litt, selv om det var så dårlig vær. Jeg kjenner det skal bli godt med fint vær igjen, 30 grader og sol ville ikke vært feil nå. Senere i dag skal jeg ut å fiske sammen med Eirik, haha! Jeg har ikke fisket siden jeg var liten. Åh som jeg gleder meg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg