Pølsefest

Hei fininger!

Jeg kjenner jeg savner sommer været vi var så heldige og ha i to dager sist uke. Jeg savner å være solbrent på hele kroppen og håpe på at jeg blir brun etter på, jeg savner det og neesten bade. Nå blir man våt bare man går ut døren for det regner. Her på Vestlandet er været så lokalt at det kan være sol og fint hjemme, men når man kommer til byen som ligger 20 minutter unna er det tåke og kaldt. Det er nesten litt skremmende, haha! I dag har jeg vært med Eirik i selskap hos onkelen hans, PØLSEFEST! Jeg har aldri smakt så mange forskjellige pølser på en gang før, det var helt sykt. Han tok virkelig pølse fest til et nytt nivå. Det var grillspyd med 7(!) forskjellige pølse-typer på. Og to typer utenom. Og tilbehøret var ikke mindre, sennep, ketchup, majones med bacon, noe grønt, noe brunt, noe lilla, det var mye! Jeg hadde ikke kameraet med meg dit, så jeg har blad gjennom bilde arkivet mitt og fant noen bilder med jordbær, som jeg synes så gode ut, så jeg deler dem like gjerne igjen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg