Kråkereir

Hei dere!

I dag har jeg mildt sagt en Bad Hair day. Jeg har gått med samme dulten på hodet i to dager, og i går var den egentlig veldig fin når jeg våknet så jeg tok den ikke utav. Og ikke tenkte jeg på at håret mitt ville være flokete som bare det i dag om jeg ikke tok den ut. Menmen, det er ikke så mye å gjøre med det nå. Jeg har tatt den ut og skal snart gå på badet og finne frem hårbørsten og gre ut flokene. Og hoppe i dusjen å vaske ut alt det løse håret og få reent hår igjen. Det er hvertfall lenge til jeg skal gå med dult i håret tror jeg!

4 kommentarer
    1. Hehe, jeg kjenner godt til det problemet! Jeg har langt hår og pleier å ta det opp i en dott når jeg er hjemme, men det blir fort flokete og umulig å gre ut. Eneste løsning er dusjen! Håper du får ut alle flokene uten for mye smerter 🙂
      Ha en fortsatt fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg