Good morning MRS L♥VELY

God morgen dere!

I dag våknet jeg av at Eirik sto i enden av sengen. Vi skal inn på campingen i dag, så han måtte komme tidlig inn. Jeg fikk besked av han i går at jeg ikke trengte å ha på alarm, for han ville vekke meg. Men lur som jeg er tok jeg på en alarm, slik at jeg skulle være våken når han kom, he-he. Jeg hørte Arne Martin rope at Eirik var kommet, så jeg plaserte ansiktet mitt litt inn i dynen slik at han ikke skulle se at jeg smilte, for jeg klarer ikke late som jeg sover. Og når han var komt helt bort til sengen og hadde sagt god morgen, hoppet jeg opp, og skremte han. Haha, jeg er så lett skremt selv, at hver gang jeg får til å skremme noen er en seier. Nå sitter vi i bilen på vei til campingen for å sette inn et skap og kose oss der inne. Været kunne godt vært en god del finere, men det er ikke så mye å gjøre med det, så vi får gjøre det beste ut av det.

-Hvilke planer har du for dagen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg