Ironman

Nå sitter jeg godt plantet i sengen og har egentlig bare lyst til å legge meg ned å sove. Eirik har allerede lagt seg ned, øynene hans er lukket og pusten har blitt en god del høyere. Jeg venter bare på at han skal begynne å snorke, selv om jeg vet det ikke vil skje. Dagen i dag startet med alarmen som ringte klokken 0610, og Eirik løp opp før jeg hadde fått åpnet øynene, og før jeg visste ordet av det (jeg sovna igjen) så sto han med pizza fra i går og skulle gi meg frokost på sengen.

Vi kjørte ut til Bjelland hvor vi skulle stå med drikke, bananer og energibarer til de flinke folkene som syklet forbi. Vi fylte flasker med energidrikk, tok vann i flaske og delte bananer og powerbarer. Vi hev drikken i trille borrer og kjørte ørten (veldig mange har jeg lært) ganger frem og tilbake for å fylle opp bodene. Ironman må nesten være sommerens høydepunkt, det er så moro å stå der å gi drikke til folk man aldri har møtt, og se hvor takknemlige noen av dem blir, jeg blir så glad, he-he. De andre folkene som var med og gav drikke, powerbarer og bananer sang bursdagssang for meg. Det er noe av det verste jeg vet. Jeg blir så flau at øynene mine renner, haha! Senere i dag skal vi på fest middag for å feire at vi var så flinke til å jobbe, og kose oss sammen alle som har vært med og hjulpet og holdt på og vært med på Ironman, dette blir bra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg