Last day as 16

 

Om 2 timer og 10 minutter ser du på dagens bursdagsbarn! I morgen, 5.Juli blir nemlig jeg 17år! Dagen skal feires med Iron man, familien, Eirik og fest middag på kvelden. Jeg kjenner jeg gleder meg en hel haug! Min siste dag som 16 ble brukt på jobb, jeg sto i nesten tre timer og skuret vegger, huller og skuffer i barnehagen, når vi endelig sa oss ferdige for dagen, kjørte vi å hentet Eirik på buss stoppet. Når vi var komt hjem kjørte pappa ut scooteren min, slik at jeg kunne ta bilder av den. Men, jeg ville ikke ta bilde av den i innkjørselen vår, jeg ville opp til undergangen og knipse noen ordentlige bilder, og jeg kan jo kjøre scooter, så jeg tok på meg bukse og jakke, noen ordentlige sko som satt fast på beina og hjelm og råna bort over veien. Når jeg skulle svinge av veien stoppet jeg opp for å se om det kom noen, og der kom det to gutter syklene. Jeg tenkte jeg klarte og svinge over før de kom, men ble så fokusert på at de kom, så jeg endte opp stående med scooteren mellom bena. Jeg tryna altså ikke (og scooteren fikk ingen riper) og bare trilte den forsiktig opp på veien igjen. Etter bildene var tatt kjørte jeg hjem igjen og lagde pizza sammen med Eirik og mamma.

Og gid den var god! Mmm, jeg elsker hjemmelaget pizza ♥ Nå har vi slått oss ned på rommet mitt, jeg i en stol og Eirik i sengen, og vi skal snart gjøre oss klare for sengen for i morgen skal vi tiiidelig opp.


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg