Sea and Sun

Heisann!

Gårsdagen var en nydelig dag, den varmeste som har vært på vest-landet i går, og da er det ikke å unngå at alle som har mulighet til å dele noe om det fine været, gjør det. Eirik sov over hos meg, og egentlig hadde vi tenkt å våkne klokken 10, men siden det var jeg som hadde satt alarmen på min mobil ble den slått av, av meg mens jeg enda sov, for jeg kan ikke huske å ha gjort det. Så vi sov en time ekstra, før mamma kom å spurte om vi ikke ville være med på stranden, og selvfølgelig ville vi det i det fine været. Så vi hoppet ut av sengen å tok på oss badeklær, og noe lett oppå der igjen. Jeg tok nesten mitt første bad i år, jeg vasset helt ut til knærne før jeg overbeviste meg selv om at det var for kaldt og gikk på land og satte meg å spiste chips og så på de andre bade. Eirik var nesten like pingle som meg, for han badet ikke han heller, selv om han gikk en god del lenger ut i vannet enn meg.

Etter at vi hadde vært der i en times tid, kom det to gigantiske svaner og barna deres, svømmende inn på stranda, og opp på land. Det kom så langt opp at vi var nøtt til å ?skremme? dem ut i vannet igjen. Vi var nøtt til å reise oss opp slik at den ikke skulle ta oss. Jeg trodde ikke svaner kunne være så aggressive!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg