Jeg skal redde dere fra verdens undergang!

Hei fine dere!
Solen står ca. litt over midt på himmelen, og huden min er rød som en tomat, armene og bena mine svir, og ansiktet mitt koker. Jeg har vært ute i solen i to hele dager nå, og smurt meg med solfaktor 20 og 30, men alikevell har solen klart å ta meg, i år igjen. Heldigvis, før jeg rakk å blir rød i går, tok jeg og Eirik turen opp til kirken på Avaldsnes og knipset noen bilder. Etter at bildene var tatt tok vi oss en snartur innom han igjen, før vi dro til Mor og Far (Eiriks farmor og farfar) og klippet gresset. Eirik sto for klippingen, og jeg sto for solingen. Jeg lå midt i solsteken i nesten to timer uten å ha smurt meg på rompa! Hvem skulle tro det var mulig å blir solbrent der, HÆ?! Så nå har jeg en 4 cm tjukk hvit strek på rumpen, resten av den er rød. Nordmenn.. Haha!


Jeg vet ikke om dere har hørt om denne stenen her, men for veeeldig lenge siden mente de at når stenen treffer kirkeveggen er det verdens undergang. Så de klatret opp og slo bort biter av stenen slik at der skulle ta lenger tid. Nå har jeg gjort min del av jobbet og hvertfall prøvd å skyve stenen lenger bort fra vegge. No problem;-)



Har du hatt noen fine dager i solen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg