Flower power

Hellu!

Trygt hjemme, sliten kropp og vond rompe. Haha, gjett om det var godt å komme hjem i kveld å kunne legge seg i sengen! Jeg satt hele bilturen på vei til Sverige å kastet opp. Etter en halv time kjente jeg at jeg ikke kom til å klare bilturen uten å bli dårlig. Æsj, det må være det ekleste jeg vet.. Utenom veien bort gikk det fint, og jeg fikk kjøpt det jeg ville ha og litt til. Men jeg kjenner det skal bli lenge til jeg kjører så langt i bil igjen.

Snille Eirik og foreldrene hans som kjøpte blomster til meg siden jeg har vært syk de siste dagene. Jeg har virkelig verdens beste kjæreste! En dag skal jeg kjøpe blomster til han også! Noen blå fine noen 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg