Ready for work

Heihei!

I morgen skal jeg på skolen for aller siste gang dette skole året. Siste gang jeg må huske å skru alarmen på om kvelden, før jeg skal begynne og jobbe i sommer da, haha! Jeg har en god følelse inni meg og kjenner det skal bli godt med sommer ferie, selv om jeg har hatt det i over en uke allerede. Men det blir liksom ikke skikkelig sommerferie før alle i huset kan sove lenge. Det er ikke lenge igjen til jeg får sommerferie fra jobben også, så nå er det siste innspurt med ordentlig vasking de neste dagene. I morgen reiser jeg til Stavanger på NM sammen med en hel haug herlige folk, også skal jeg i kongeparken på Lørdagen, etter vi har spilt. Dere kan forresten se oss spille på TV2 sumo klokken 1105. Jeg kjenner det litt ekstra i magen når jeg snakker om det, selv om jeg egentlig ikke blir nervøs før konkurranser. Men, jeg regner med det skal gå fint, for vi har vært flinke til å øve hele gjengen 🙂

Bukse: Cubus // Jakke: Monki // T-skjorte: Cubus // Sko: Nelly

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg