ANTREKK: PARIS PINK

 

Denne jakken her er en av de herligste jeg har hatt på meg tror jeg. Min søster fikk den til jul av vår tante og familien der, jeg fikk en grå en som ligger i klesskuffen min, og siden denne lå på gulvet på rommet hennes plukket jeg den opp å tok den på meg. Jeg husker ikke hva butikken den er kjøpt på heter, men du finner den på det nye senteret i Åsane. Etter jeg har jobbet i sommer har jeg en plan om å reise opp å shoppe litt, på den sammen butikken. Jeg var innom der i vinterferien når jeg var på besøk der oppe, og om jeg hadde hatt litt mer penger den dagen hadde jeg nok funnet meg noe fint. Når jeg ikke har penger går jeg kun inn på butikker hvor det står at det er salg, eller om jeg ser noe jeg liker. Heldigvis, så slipper jeg å friste meg selv med ting jeg ikke har råd til.

Nå sitter jeg og skal snart putte i meg en taco før jeg skal på jobb også på korps, i helgen skal vi på NM, og jeg kjenner nervene begynner og komme. Men, jeg regner med at det skal gå fint. Vi har tross alt vært flinke å øve hele gjengen.


7 kommentarer

Siste innlegg