Mandags inspirasjon

Heisann!

Det står sommer på kalenderen, og på denne tiden i fjor var det så varmt at det ikke var noe problem å bade. Men i år er det alt for kalt, det er snart sommerferie for alle sammen, men det er ikke varmt nok til å nyte den. Jeg slet med å bytte ut den vindtette jakka mi med sommerjakke. Men jeg klarte etter hvert å gjøre det, haha! Jeg gleder meg så utrolig mye til været blir varmere, til vinden forsvinner. Sist Mandag ble det ikke noe Mandags inspirasjon, men denne uken kommer det! Denne uken er det solen og det varme været jeg venter på jeg har valgt å dele bilder av. Fordi jeg selv har så lyst på det.

Untitled     Untitled | via Tumblr     Summer

Untitled     .     Bliss

          .

Playa, Mazatlán.          .

looks so nice!     😊     wuah

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg