Dressed up

Heisann!

Gårsdagen ble brukt til Korps og familieselskap. Jeg startet dagen i ni tiden, hoppet i dusjen, kledde meg og sminket meg. Jeg har alltid så dårlig til om morgenen fordi jeg tror jeg har bedre tid enn det jeg egentlig har, og ender opp med å somle med alt jeg gjør, så frokosten ble spist i bilen på vei ut til korps. Etter 6 timer med korps var Eirik kommet inn hit, og sto å ventet på meg. Åh for en god følelse det var å se han stå der. Vi dro hjem, og gjorde reint hos kaninene. Jeg fiksa meg litt også dro vi i familieselskap til mitt søskenbarn Linn som blir 14 år. Vi fikk taco å kaker, og så film. Vi så ikke naken, en film vi så på så utrolig mange ganger når vi var små. Og den var fremdeles like bra som den var for 10 år siden, haha!

Kjole fra BikBok // Sko fra HER //

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg