For en dag

Hei hei!

For en dag det har vært. Jeg startet dagen litt over klokken 07, og ble kjørt til sykehuset av mamma for å ta blodprøver. Det gikk faktisk super raskt i dag, jeg trakk kø lapp, slapp til med en gang, fikk ny kølapp og slapp til med en gang da også. Så kjappet jeg meg ut i bilen igjen til mamma, også kjørte vi til et vann, hvor klassen min hadde sommeravslutning. Det er litt merkelig å tenke på at et helt skole år er over, det har gått så sykt fort. Vi grilla pølser, spilte pinne spillet og satt å snakka. Etter jeg hadde gått var det til og med noen som bada i det kalde vannet. Jeg ble hentet av mamma å kjørt tilbake til sykehuset for å ta en beinmargsprøve i ryggen, jeg har tatt en slik før, så jeg visste hva det gikk i, men så nervøs som jeg var, tror jeg ikke jeg har vært siden jeg opererte. Jeg måtte få noe for å roe meg ned, og gikk å sjanglet resten av dagen, både mamma og Eirik måtte holde meg i hånden på vei til bilen.

Etter å ha komt i bilen bestemte jeg meg for å ta hull i øret, siden jeg allerede hadde fått noe for å roe meg ned så skulle jo dette gå fint. Så nå har jeg to hull i det ene øre og et i det andre. Jeg hadde to hull i begge to før, men de har grodd igjen. Jeg har lenge vurdert å ta på ny, men det har ikke blitt noe av, før i dag, haha! Etter dette kjente jeg at jeg begynte å bli litt uggen i magen, men jeg tenkte ikke noe over dette før jeg plutselig med drit kvalm og måtte puste med magen for å få nok luft. Etter vi kom hjem kjente jeg at nå kommer det jeg har der nede opp igjen, og det gjorde det. Æsj! Jeg reagerer på det beroligende jeg fikk, og angere en hel del på at jeg sa jeg ville ha det, for nå er jeg dårlig hele tiden. Men, jeg overlever! Jeg la meg ned i senga mi etter en liten stund på sofaen og sovnet og sov i to timer. Når jeg våknet tenkte jeg at Yes, nå er jeg ikke dårlig mer, men joda. Frem med bøtta.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg