Sveiomarknaden dag 1

God morgen!

Dag en er vell overstått og fornøyde korpsfolk og andre folk tok turen hjem og ladet opp batteriene til dag to. Gårsdag var utrolig vellykket og jeg velger å tro (vet) at dagen i dag blir enda bedre. I går jobbet jeg og Eirik i grillen, sammen med en haug andre kjekke folk. Jeg gikk rundt med kameraet og knipset bilder av alt og ingen ting, slik at vi har det til senere tider i korpset. Vi startet klokken 10 og begynte og rigge til, allerede før klokken 12 var folk begynt og komme. Grillene gikk for fult, og kafeene gikk like fort. Klokken 1300 var først underholdnings innslag, krohnengen brass bans, som var et utrolig bra korps. Etter på var det debatt med Knut Netland fra TV Haugaland, som diskuterte kommune sammen slåing og fylkes sammenslåing med politikerne i Sveio, så sang Elsa og Emilie.

Det er utrolig mange bra stands her, og alle folkene er super greie. Jeg skal senere klippe sammen en video med bilder og film fra helgen for å vise hvordan Sveiomerknaden foregår fra start til slutt. Alt som skjer, behine the sceens, haha. Jeg skal bare få unna helgen først så skal jeg sette meg ned å klippe å lime. Og bare sånn at dere skal få enda litt mer lyst til å komme, så er grillmaten supergod! Og kakene, mm! Vi snakkes på Sveiomerknaden i kveld.

Bildene fra oven: Jone B.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg