Retro

Hei Hei!

For en uke siden var det Retromarked i Haugesund, så jeg og Eirik tok oss en tur dit for å se hva de hadde og tilby. Det var en god del kule ting, men det var ikke helt min stil. Jeg hadde sett for meg at det skulle være mer klær og mindre ting, haha. For det meste i bodene var det gamle skilter og bokser og statuer, og det var bare tre av bodene som hadde klær. Men, jeg fant meg noe jeg likte, et hvit/besj skjørt som jeg etter hvert har tenkt til å klippe opp å sy, slik at det blir den lengen jeg vil ha det. Jeg er litt redd for å ødelegge det, men håper på at det skal gå fint.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg