Dating

God kveld!

Etter skolen i går gikk jeg til Egon sammen med Eirik å spiste mat. Vi feiret at ingen av oss kom opp i skriftlig eksamen. Feire det som feires kan, he-he. Og snill som han er hadde han kjøpt ring til meg, som jeg egentlig skulle få i bursdags gave, men han mente det gikk fint å gi den når vi var og spiste. Maten på Egon er faktisk så god, det er der jeg spiser mat når jeg er i Bergen og når jeg får muligheten til å velge hvor jeg skal spise, og maten er ikke så dyr den heller, så man blir ikke blakk av å gå der om man bestiller med hode. Jeg bestilte pasta, og Eirik tok pizza-buffeten. Jeg plukket ut alt som var sunt i pastaen, alt det grønne og all soppen, for jeg må ærlig innrømme at det ikke var noe godt. Men det var ikke sånn vanlig salat, det var sånn med sterk smak liksom, haha!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg