Topp 5 Reisemål

Maldivene

De lange strendene, det varme vannet og den store solen. Jeg har hatt lyst til å reise til Maldivene så lenge jeg kan huske, men det er jo så dyrt! Så jeg må spare penger i en good stund før jeg kan tur?n ned til drømme øyene.

 Bilderesultat for maldivene  

USA

New York, Los Angeles, Hawaii og road 66. USA må være drømme stedet, jeg reiser hit før jeg reiser til noe annet eksotisk sted. Tenk hvor mye det er mulig å oppleve, åh. Jeg får nesten frysninger bare jeg snakker om det. Disney land, Hollywood walk of fame, skiltet, det hvite hus, alt er større i Amerika.

Bilderesultat for new york  

Sør-Afrika

Safari, slik man ser på TV liksom, løver, flodhester, sjiraffer. Jeg digger slike dyr, jeg er alltid i Afrika avdelingen i dyreparken når jeg er der. Det er så flotte dyr, og i tillegg til dyrene er det varmt. Jeg er så Syden syk, og har mast sånn om det til alle nå, at jeg har funnet ut at jeg skal slutte med det før de blir lei, haha!

Bilderesultat for Sør-Afrika  

Australia

Det er litt det samme som med Afrika, varmen, dyrene og den flotte naturen. Og mest av alt alle de fine strendene. Jeg har en drøm om at en dag skal jeg lære meg å surfe, og hvilket sted kan vell være bedre en Australia til dette?  Og i tillegg bor alle Home and Away skuespillerne der nede, og da får jeg muligheten til å møte dem, haha.

Bilderesultat for australia natur  

Uganda

Dette stedet tror jeg står høyest på ønskelisten for øyeblikket. Jeg er et samvittighet menneske, om jeg kan kallet det det. Jeg sliter med å kaste mat og klær, fordi jeg vet det er andre mennesker her i verden som trenger det. Derfor vil jeg reise hit, være der i noen måneder og hjelpe de som bor der til å få et bedre liv. Det er ikke så mye jeg kan gjøre alene, men det er bedre enn at ingen gjør det. Jeg får vondt inni meg bare jeg tenke på hvor vanskelig mange av de som bor der nede har det. Jeg kjenner noen folk som har vært der nede, og sett hvordan ting faktisk er, og det høres helt forferdelig ut mye av det de forteller. Men hvert fall, hit vil jeg for å hjelpe, ikke for å sole meg og bade. Det kan jeg gjøre inne i bassenger her i Norge.

  Bilderesultat for uganda nature

 

-Noen av disse stedene du også vil til?

6 kommentarer
    1. Ser ut som fine steder. Maldivene og Sør-Afrika er blant de stedene som står øverst på min liste. I USA har jeg allerede vært, men kunne tenkt meg å se litt mer av landet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg