Sheiken

Hei dere!

Bowling, jeg elsker det. Det er det mest geniale spillet jeg vet om, og jeg tror jeg kunne spilt det dagen lang. Men hadde det ikke vært for gjærende, eller grindene som er på sidene tror jeg ikke jeg hadde orket å i det heletatt gått inn på bowlingen, for de er nødvendige å ha oppe, for min del hvert fall. I går var korpset på bowlingen og koste oss sammen der. Vi fordelte oss på tre banen og spilte to runder, jeg kom på andre plass den første runden, og første plass den andre! Jeg lærte til og med en av mine herlige med musikanter å bowle, og gjett hva, han klarte STRIKE! Jeg kjente jeg ble litt stolt. Jeg fikk også dratt Eirik med meg. Han var den eneste på banen der vi spilte som ikke hadde gjære på, og klarte strike han også.

I dag har jeg tenkt til å få filmet spørsmålsrunden, men jeg skal først skrive rapport som skal leveres i morgen, dette er det siste prosjektet vi har dette året, ikke mer 1. Klasse media. Det er snart sommer! Åh, det kiler inni meg bare jeg tenker på det.

Nyt resten av Onsdagen dere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg