Run for it

Hei dere!


I går ble løpet jeg har pratet litt om arrangert og fullført. Det var to løyper, en på 4 km og en på 8 km. Jeg startet løpet og beste meg etter 10 minutter for at jeg også ville løpe, eller jogge så gå også jogge igjen. Så jeg dro med meg Eirik, og jogga et lite stykke oppover, før min dårlige kondis sa at jeg måtte ta en pause, jeg ble nesten litt skremt over hvor ille det var. Men etter hvert som vi begynte å ta folk igjen gikk det bedre. Vi hadde selvfølgelig klart å legge fra oss mobilen borte på skolen hvor vi startet begge to, så mamma måtte ringe min søster som også løp, og hun måtte springe etter meg for å ta meg igjen (jeg hadde nemlig tatt henne igjen.) Så hun kom løpende med barnevogn og sparkesykkel i hånden. ?Ingrid Marie, du ska ta blodprøvar, du må skynta deg? Så vi satte opp tempoet.

Heldigvis kom mamma kjørende og plukket oss opp etter en liten stund. Så kjørte vi ut til legevakten og fikk tatt blod prøver. Jeg hater faktisk så sterkt å ta blod prøver, jeg synes det er helt grusomt. Men, jeg har blitt bedre enn slik jeg var for bare 1,5 år siden. Da rant tåren før jeg var komt inn på legekontoret. Når vi kom tilbake kjøpte vi oss mat og kaker, fikk medaljer og tok litt bilder som skal sendes inn til lokal avisa. Neste år anbefaler jeg dere å komme og løpe den lange løypen på 8 km samen med meg. For den skal jeg klare!

Etter Eirik hadde gått på bussen gikk jeg og Kjersti Sofie opp på treningsenteret og tok oss en time med ordentlig hard trening. Jeg har ikke vært noe flink til å trene før, man skal etterhvert få laget en treningsplan slik at jeg får kommet meg i form igjen. Jeg gleder meg til å starte, for jeg ser allerede ressultater etter bare to timer på trening.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg