Bubbles

Hei dere!

Bergen by er en finfin by, men med såpebobler blir den så utrolig mange ganger finere. For rundt tre uker siden var jeg i Bergen og jobbet med boken jeg skal skrive sammen med de andre kjekke folkene. Jeg og Thea gikk opp til utkikkspunktet for å ta bilder mens vi blåste såpebobler, for å ta en liten break fra all jobbingen. Bildene ble superstilige, og jeg skal til og med bruke det ene bilde i skole oppgaven min. Jeg kommer uten tvil til å ta flere slike bilder.  

 Hahah!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg