Milkshake

Gårsdagen gikk så fort at jeg ikke rakk å sette meg ned å blogg. Jeg starta dagen med Eirik, vi lagde en ordentlig god milkshake til forkost og varma oss litt pizza fra dagen før. Om vi er på slanken er vell ikke så vanskelig å gjette svare på, nei. Vi tok med oss Rita ut å satte oss ned å koste oss skikkelig før jeg dro en tur til legen, så kom jeg tilbake, hentet Rita fra buret og tok henne med inn. Hun får være med på alt, og jeg har et håp om at hun blir en ordentlig inne kanin. I 4-5 tiden gikk vi på jobb, også gikk vi på butikken å hentet varer til 17. Mai, 3(!!) fulle handlerkorker med is, lapskaus, saft og brus. Det var hvert fall tungt å bære etter på! Haha, så gikk vi på bowling.

Vi hadde ikke nok vanilje is, så vi ente opp med å bruke krokan is, neste gang skal jeg passe på og ha kjøpt inn vanilje is, for krokanen satte mye av smaken.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg