Jeg har møtt min barndomshelt

 

Hei dere!

Jeg befinner meg i dag i Bergen, sammen med en superkoselig gjeng. Vi skal sammen skrive bok. Og har brukt dagen på å ta bilder og vært i sentrum av Bergen og spist lunsj og møtt på kjendiser, vi møtte TRULS PEDERSEN dere! Han satt ute på Egon å spiste sammen med en annen mann. Jeg fikk til og med sitte på fanget hans, haha! Jeg bestilte en kylling kebab, som jeg smakte på Mandag av noen i klassen min, så denne gangen var jeg nøtt til å prøve den selv også. Vi så en av de største hundene jeg noen gang har sett, og da måtte jeg bare ta et bilde med meg, så vi gikk bort å spurte eieren om ikke vi kunne få ta bilde med den, også sa han ja. Vi gikk på Starbucks å kjøpte oss noe godt å drikke. Kurt Nilsen var i Bergen i dag, og som alltid når jeg er her, er det han jeg ser etter. Men fant jeg han? Nei.. Men, jeg ba han vennen til Truls om å hilse til han fra meg, så nå vet han i hvert fall at jeg finnes.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg